دکتر مهدی آریانا » ماموپلاستی کاهشی

0 / 5. 0

آنچه می خوانید...

ماموپلاستی کاهشی

جراحی ماموپلاستی کاهشی که با نام جراحی کوچک کردن سینه هم شناخته می شود، نوعی روش جراحی است که برای برداشتن چربی ، بافت و پوست اضافه از سینه ها انجام می گیرد. در صورتی که سینه های بزرگی دارید احتمالاً قصد انجام این جراحی را دارید تا بتوانید راحتی بیشتر و ظاهر متناسب تری را برای سینه های خود داشته باشید.

جراحی کوچک کردن سینه ها یا همان ماموپلاستی کاهشی به بهبود تصویری که از ظاهر خود دارید و توانایی شرکت در فعالیت های فیزیکی کمک می کند. اگر قصد انجام جراحی ماموپلاستی کاهشی دارید بدانید که لازم است از این جراحی توقعات واقع بینانه ای داشته باشید و هدف تان از انجام این جراحی مشخص باشد.

علت انجام ماموپلاستی کاهشی

جراحی ماموپلاستی کاهشی برای زنانی که سینه های بیش از حد بزرگی دارند و قصد رفع مشکلات زیر را دارند انجام می گیرد:

– کمر درد، گردن درد و شانه درد که نیاز به دارودرمانی دارد.
– راش های مزمن و حساسیت پوستی که در زیر سینه ها وجود دارد.
– درد اعصاب ناحیه
– محدودیت حرکت ها و فعالیت ها
– تصویر ذهنی زشت از خود به دلیل سینه های بیش از حد بزرگ
– عدم تناسب سینه در سوتین و لباس ها

جراحی ماموپلاستی کاهشی به طور معمول در موارد زیر به فرد پیشنهاد نمی شود:

– سیگاری بودن فرد
– ابتلا به برخی بیماری ها مانند دیابت یا مشکلات قلبی
– چاقی بیش از حد
– عدم رضایت بیمار از ایجاد اسکار بر روی سینه ها

کلینیک زیبایی و تخصصی دکتر آریانا جراح سینه با دارا بودن کادری مجرب و مجهزترین دستگاه های روز دنیا، آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. راه های برقراری ارتباط با ایشان:
شماره های تماس: 22352092 الی 4

شما می توانید جراحی ماموپلاستی کاهشی را در هر سنی انجام دهید. گاهی اوقات به عنوان یک نوجوان هم می توانید از این جراحی بهره ببرید. ولی در صورتی که سینه ها به طور کامل رشد نکرده اند، احتمالاً نیاز است که بار دیگری در طول زندگی این جراحی را انجام دهید. در صورتی که برنامه کاهش وزن دارید ادامه مقاله را بخوانید:

در صورتی که با رژیم غذایی و برنامه ورزشی قصد کاهش وزن دارید، بهتر است که تا اتمام این برنامه و رسیدن به وزن دلخواه انجام جراحی ماموپلاستی کاهشی را به تعویق بیندازید. کاهش وزن در اغلب موارد تغییراتی را در سینه ها ایجاد می کند.

نتیجه گیری

این جراحی در اغلب موارد برای کاهش سایز سینه ها انجام می گیرد و بنابراین از پروتز سینه استفاده نمی شود. سینه ها در این جراحی کوچک شده و بالا کشیده می شوند. ظاهری جوان تر و سفت تر برای سینه ها ایجاد می شود.
منبع : https://www.mayoclinic.org/tests-procedures/breast-reduction-surgery/about/pac-20385246

drariana

دکتر آریانا چهره‌ای نام آشنا و شناخته شده حوزه جراحی های درمانی و زیبایی پستان و جراحی های زیبایی شکم وتنه و اندامها می باشد. سال‌ها تلاش و هزاران مورد جراحی موفق از وی، به جراحی با‌تجربه و دانش روز دنیا ساخته است. در زمینه تخصص ایشان می‌توان از انواع جراحی‌های زیبایی سینه،جراحی‌ بیماری‌های خوش‌خیم و بدخیم سینه، جراحی‌های بازسازی سینه در بانوان نام برد که دانش و هنر جراحی سینه را در بالاترین سطح نمایش می‌ دهد.